About Me

My photo
My thoughts are my own...

Wednesday, August 3, 2011

Selamat Berpuasa

Alhamdulillah...

I've given another chance to perform my puasa ibadah this year. Alhamdulllah..ini adalah puasa kedua yang saya sambut dengan Shamsur. Bersyukur sungguh dengan segala pemberian Ilahi. Banyak perkara yang tak pernah sangka berlaku dalam hidup saya..tahun ini berlaku satu per satu...

I am blessed that Allah showed, guided and provided me with the reality of my life. Now i know what to expect and at least how to find a solution for it. I am blessed with everything he has given me..and i will work hard to be a better khalifah in years to come..

InsyaAllah...dengan izin Allah niat baik tahun ini bakal menjadi kenyataan. But i believe in my heart, that we; me and Shamsur, will have to ask from HIM everyday to give strength, give us guidance and a chance to be united in matrimony.

Masa dah berubah...saya dah berubah..sekarang kehidupan ini hanyalah untuk memperoleh keberkatan Ilahi. Dahulu saya langsung tidak faham maksud itu, sekarang, alhamdulillah...dengan niat untuk menjalankan ibadah dan sunnah  bersama Shamsur, dan di bulan yang amat mulia ini, tiada lain yang saya kejar melainkan keberkatan-Nya.

It's as if nothing in this world mattered if God is not with me. I can never imagine if God ever left me..forgot about me..hated me. The feeling is similar, even greater than the feeling i feel without Shamsur in my life,,

Alhamdulillah he understands that cintaku hanya pada yang satu..but seluruh hidupku hanya akan dikongsi dengan kamu :) i love you sayang..

Regards.

No comments: